מעצבת פנים מובילה

הביקוש לשירותיה של מעצבת פנים הוא רב – מצפון ועד דרום, הצורך בשדרוג איכות החיים הולך וגדל. וכשאנו מדברים על שדרוג, הכוונה לווא דווקא להחלפת הריהוט הכולל בבית. גם מס' שינויים מינימליים כמו הזזת רהיט זה ואחר כמה סנטים ממקומו, או תליית תמונה חדשה, יכולים להפוך לחלוטין את האווירה בחלל הספציפי. אני יודעת שלפעמים הרצון לשדרוג עלול לבלבל, ולא תמיד אנו יודעים אילו פעולות אנו מבקשים לבצע כשאנו מבקשים לשנות ולחדש. לכן, אני ענבר מנגד, עומדת לשירותכם! באמתחתי ניסיון רב שנים ואהבה לעולם העיצוב, ויותר מאשמח להוביל אתכם יד ביד, אל הבית שתמיד רציתם.

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים ⇐

מעצבת פנים מובילה

מעצבת פנים מובילה – קווים לעבודתה

עיצוב פנים הוא אינו עניין של מה בכך. מעצבת פנים מובילה חייבת להיות מקצועית בעבודתה, בעלת יחסי אנוש מצוינים והבנת צרכי הלקוח. בבואה לחולל מהפיכה בחלל הנבחר לכך, ישנם מס' דגשים שעליה לקחת בחשבון:

  • פונקציונליות – קריטית ביותר לעיצוב חלל הבית, מכיוון שאל לנו לשכוח שבבית גרים אנשים ועליו להיות פונקציונלי ללקוחות שלנו. כלומר, יש לזכור שחלל הבית צריך אמנם להיות יפה ומרשים, אבל גם נוח לשימוש. למשל, לא נעצב חלל מטבח בלי לשקול את מלאכת הבישול.
  • יצירת אווירה – הלקוחות שלנו מחפשים אווירה ייחודית כלשהי שתקנה לו תחושת נוחות ואינטימיות במרחב הפרטי שלו. מעצבי פנים מנוסים מסוגלים להבין את כוונותיו של הלקוח (שאינו מכיר מושגים מקצועיים) רק מהסבר קצר על האווירה אותה הוא מחפש. לשם יצירת אווירה מתאימה ניתן להשתמש בצבעים, סגנונות עיצוב, אובייקטים ועוד.
  • ייחודיות – כל אדם רוצה שביתו הפרטי יהיה מיוחד ומרשים, כזה שיגרוף מחמאות מהאורחים בכניסתם לבית. המטרה היא לעצב את הבית באפקטיביות, תוך התחשבות בפן האישי של הלקוח והעדפותיו.

מחוללים מהפיכה בבית

כולנו צריכים שינוים וחידושים לפעמים, ואין סיבה לחשוש מהם. אם אתם מחפשים לרענן את החלל הביתי שלכם, צרו עמי – ענבל מנגד – קשר עוד היום, ויחד נחולל מהפיכה בביתכם.

כתבות נוספות

דילוג לתוכן