מעצב פנים בקריות

לאנשים שונים סגנון חיים שונה, ועל אחת כמה וכמה רעיון שונה לגבי הבית בו יבחר להעביר את חייו. בצפון הארץ, מתגוררים באזור הקריות מגוון רחב של אנשים, בכל קריה לתושביה העדפות שונות וסגנון חיים משלהם. לכן, על מעצב פנים בקריות להיות מודע לאופייה הייחודי של כל קריה, ולדעת להתאים לכל תושב את הסגנון המועדף עליו.

* קשור – מעצבת פנים בצפון

מעצב פנים בקריות

תהליך עבודתו של מעצב פנים בקריות

על מעצב פנים בקריות להתמצא באזור ולהיות רגיש לצרכים המדויקים של התושבים בכל קריה, כאשר לכל אחת גוון ייחודי משלה, סגנון בניה אחר ובהמשך לכך – תושבים מיוחדים. לפני שייגש המעצב לעבודתו, הוא חייב להתייחס למס' דגשים:

  • אווירה – כל אדם ירגיש נוח באווירה שונה מחברו. על המעצב להצליח להבין את כוונותיו של הלקוח שלו רק מהקשבה להסבר קצר על סגנון החיים שלו, צרכיו וציפיותיו. לשם יצירת אווירה עומדים בפני מעצב הפנים מגוון כלים; סגנונות תאורה, אובייקטים מיוחדים ועוד.
  • יחס אישי – אחת ממטרותיו הנעלות של המעצב, היא לגרום ללקוח להתגאות בביתו הפרטי. כלומר, לדעת שכשיזמין אליו אורחים, אלו ימטירו עליו שלל מחמאות על העיצוב המיוחד. כמובן, יש לזכור שאמנם עיצוב הבית צריך להיות מרשים, אבל גם פונקציונלי.
  • יצירת בית פונקציונלי – על החלל שנעצב להיות מרשים ומיוחד, אבל על המעצב לזכור שהוא גם צריך להיות ידידותי למשתמש. כלומר, לפני שניגש למלאכת עיצוב הסלון אנו נבין מהן ציפיות הלקוח ממנו; האם הסלון הייעודי יהווה מקום מפגש לחברים? או שמא פינה רומנטית לנוח בה עם בן\בת הזוג בסוף היום?

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים ⇐

מעצבים בחכמה

אם אתם קוראים שורות אלו, בטח כבר הבנתם שעיצוב פנים הוא לא רק עניין כיפי ומעניין, אלא גם שלב קריטי בקביעת האווירה שתשרה בבית בהמשך. אז אם אתם מחפשים לרענן את הבית שלכם, להתחדש, להרגיש – פנו אל ענבר מנגד והיא תעצב לכם את האווירה שתמיד רציתם.

כתבות נוספות

דילוג לתוכן