מעצבי פנים בצפון

אם אתם גרים בצפון הארץ, וזקוקים לשירותיהם של מעצבי פנים מומלצים בצפון, כדאי שתדאגו לבחור לפנות למעצב פנים מקצועי. ענבר מנגד שמה את לקוחותיה במקום הראשון בסדר העדיפויות שלה, מעניקה להם תשומת לב אישית בכל הנוגע לדרישותיהם והעדפותיהם מהעיצוב העתידי, תוך שהיא מאפשרת ללקוח לשחרר את היצירתיות שבו. היא מלווה את לקוחותיה בכל שלבי תכנון החלל על מנת להגיע לתוצאות האיכותיות ביותר.

תכנון לעיצוב פנים בצפון

מעצבי פנים בצפון – כיצד מתכננים את העיצוב העתידי?

הסוד מאחורי עבודתם של עצבי פנים בצפון טובים ומקצועיים נעוץ בשלבי העבודה שלהם, כאשר עליהם לפעול בסדר הבא:

  • פגישת היכרות – שמטרתה להכיר את המעצב שלכם איתו תעבדו לאורך כל תקופת התכנון, השרטוטים, הבנייה והתוצר הסופי של הפרויקט שלכם.
  • בניית תכניות – תכנון עד לפרטים הקטנים של הפרויקט. המעצב יציג בפניכם מס' תכניות אפשריות מתוכן תוכלו לבחור את זו המתאימה לכם ביותר מבחינת תאורה, ריהוט, חשמל ועוד.
  • ליווי והשגחה – מעצב מנוסה ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד סופו, כולל השגחה בזמן תהליך עבודת הבניית והשיפוץ בפועל.

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים ⇐

איזון מושלם בין יופי ונוחות

נעים להכיר, שמי ענבר מנגד. הנני מעצבת פנים הפועלת עצמאית כבר משנת 2010. העיצוב תופס חלק גדול מחיי כבר שנים, ואני פועלת מתוך אמונה כי בתוך כל בית – חיים אנשים שבתם הוא מבצרם. לכל דייר אנרגיה שונה, שחייבת להיות תואמת לבית בו הוא מתגורר. אני מאמינה שבית הוא מקור לגאווה, אך מטרתו גם להיות נוח ופרקטי למשתמש. לאחר פגישת ההיכרות, במסגרתה נבצע התאמת ציפיות מהפרויקט המשותף, נצא למסע של שיתוף פעולה מלא להגשמת החלום האישי והמיוחד שלכם. אני מזמינה אתכם לאפשר לי ללוות אתכם במסע זה, ליצירת האיזון המושלם בין יופי ונוחות.

כתבות נוספות

דילוג לתוכן