מעצבת פנים בחיפה

את שירותיה של מעצבת פנים מומלצת בחיפה יוכלו לבקש תושבי האזור המבקשים לבנות ולעצב את בית החלומות שלהם. עבודתה מתחילה לאחר שהאדריכל והקבלן סיימו את תפקידם, וכעת מגיע תורה להעניק למבנה אופי, אווירה ואנרגיות הייחודיות רק לו. על המעצבת לזכור, שסגנון העיצוב שלה חייב להתאים לדיירי הבית, אורח החיים וצורכיהם האישיים. אם אתם מחפשים לנצל את החלל הקיים בביתכם בצורה האופטימלית והייחודית ביותר, פנו אליי ענבר מנגד בהקדם.

עיצוב פנים בחיפה

מעצבת פנים בחיפה – מעצבת עם אופי

על כל פינה בבית להיות מעוצבת בקפידה; הן בהתאם לתפקידה בבית, והן בהתאם לאופי דיירי הבית ואת פירושם למושג 'בית'. תפיסת דיירי הבית היא קריטית לתכנון העיצוב הפנימי, וכאן נכנסת מעצבת פנים בחיפה לתמונה. במידה ואתם מחפשים סלון שיהווה מוקד למפגשים חברתיים, או מרפסת שקטה ורומנטית – כל אלו משפיעים על תהליך העיצוב בבית.  בנוסף לכך, כולל תפקידה מגוון אלמנטים נוספים:

    1. ניתוח דרישות וצרכי הלקוח ובחינת האפשרויות הקיימות.
    2. יצירת קונספט עיצובי בהתבסס על הניתוח.
    3. הכנת סקיצות.
    4. בחירת ריהוט תואם.
    5. ניהול פרויקט ועוד.

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים

ענבר מנגד – הכתובת שלכם לעיצוב פנים  

אם קראתם עד כאן, כנראה אתם עומדים בפני שיפוץ או בניית בית חדש. בוודאי מחשבות רבות מתרוצצות בראשכם; איך הבית ייראה, באיזה צבע, מה גודל הספה שאני רוצה… אין סוף לאפשרויות, וקשה להביא לידי ביטוי את כל החלומות הללו. בין אם מדובר בפנטהאוז, וילה מרובת מפלסים, משרד חדש או דירת 2 חדרים – אני ענבר מנגד בוגרת לימודי אדריכלות ועיצוב, מאז שאני זוכרת את עצמי עיצוב היווה חלק בלתי נפרד מחיי. הדבר מתבטא ביחס האישי שאני מעניקה ללקוחותיי, תוך מתן דגש על הקשבה, אמינות ומקצועיות, כל הדרך לעיצוב עליו חלמתם.

תמונות לפני ואחרי עיצוב פנים בחיפה

פרויקטים עיצוב פנים בחיפה

כתבות נוספות

 אז אם חיפשתם בגוגל, עיצוב פנים בחיפה, הגעתם למקום הנכון, צרו קשר.

קשור ומומלץ בתים למכירה בחיפה

דילוג לתוכן