עיצוב פנים בצפון

גרים באזור צפון הארץ? אתם צריכים מעצבי פנים בצפון הארץ? קמתם הבוקר עם רעיון מוצלח לעיצוב הבית שלכם ואין לכם מושג איך להפוך אותו למציאות? זה הזמן לפנות לחברת עיצוב פנים בצפון שתבצע מהפך במקום מגוריכם ותגשים את חלום העיצוב שלכם. ענבר מנגד היא מעצבת פנים מקצועית בעלת ניסיון רב בתחום עיצוב בתים וחללים פנימיים. אז אם ברצונכם לרענן את ביתכם, היא תשמח ללוות אתכם באדיבות וביחס אישי לכל אורך התהליך.

עיצוב פנים בצפון – איך עושים זאת נכון

מקצועיותה של חברת עיצוב פנים בצפון נמדדת בדרכי הפעולה שלה. להלן מס' שלבים חשובים בתהליך עיצוב הפנים:

  • היכרות ראשונית – במהלך הפגישה הראשונה ילמד המעצב על דרישותיכם, אופי הבית וציפיותיכם מהעיצוב החדש, בהישענות על הרכב הבית – משפחה מרובת ילדים או זוג צעיר למשל.
  • בניית תכנית – בדרך כלל המעצב יציג בפניכם מס' שרטוטים ואפשרויות מהן תוכלו לבחור את זו המתאימה לכם ביותר. תכניות אלו יכללו גם את גופי התאורה, קווי חשמל וכו'.
  • ליווי צמוד – לאורך כל התהליך; החל מהתכנון, בחירת חומרי הגלם, התאמת ריהוט ונקודות תאורה ועוד.
  • ניהול מערך עבודה תקין – בעת ביצוע עבודות הבנייה עצמן, יפקח המעצב על התהליך על מנת לוודא שהוא מתנהל כשורה.

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים ⇐

מעצבים נכון

בשנים האחרונות מתפתחת הבנייה בצפון הארץ במהירות. האזורים הירוקים והנקיים מאדם מושכים אליהם רבים בשל האיזון בין טבע למקומות תעסוקה ובילוי. אם גם אתם נמצאים לקראת מעבר לצפון, או שאתם מחפשים לשדרג את הדירה שכבר ברשותכם – אני מזמינה אתכם לפנות אליי, ענבר מנגד ואני אדאג, במסירות ובמקצועיות, לעצב לכם את בית חלומותיכם בצפון הארץ. למה לכם לתת לחלומות שלכם לחמוק מכם – עכשיו הדרך לעיצוב הבית קצרה מתמיד!

עיצוב פנים בצפון

כתבות נוספות

דילוג לתוכן