למי מתאים עיצוב יוקרתי?

המילה יוקרתי אולי יכולה להאיר את עיננו באור מיוחד ולתת לנו תחושה שאנו בסטטוס חברתי גבוה יותר, אך למעשה זה לא כל כך נכון. עיצוב יוקרתי יכול לגרום לעתים לצרימה קשה מאוד, בעיקר אם הוא לא הקו המנחה בעיצוב של החלל כולו. יכול להיות שסלון יוקרתי יהיה דבר מרשים מיוחד אך אם המטבח לא יוקרתי והגינה שלכם לא יוקרתית, אולי הוא פשוט לא יתאים. מעבר לעובדה שעיצוב כזה הוא מוטיב חוזר בכל המקום, חשוב לזכור כי עיצוב יוקרתי לא יתאים לכל עסק, משרד או בית, כי האווירה שהוא יוצר תהיה מאוד ספציפית. למשל, עיצוב יוקרתי לא יתאים לחנות בגדים לילדים או למסעדה שקהל היעד שלה אינו מבוסס.

צפו בפרויקטים של ענבר מנגד מעצבת פנים ⇐

עיצוב פנים יוקרתי

מה המאפיינים של העיצוב?

כשמדברים על עיצוב פנים יוקרה היא דבר נחשק מאוד שכולם ירצו שתהיה להם בבית. עם זאת את היוקרה אתם יכולים לקבל בשימוש במגוון רחב של כלים אחרים ולאו דווקא לעצב את הבית בסגנון זה. חשוב לזכור שאם רוצים לקבל עיצוב פנים מודרני יוקרתי יש צורך להתייחס לפרמטרים נוספים כמו למשל קווי חלקים יחסית בעיצוב, צבעים קרים ובעיקר בהירים וכן הלאה. יש מאפיינים נוספים לעיצוב יוקרתי כמו למשל גימורים איכותיים, חומרים עמידים וטאץ' שקשה מאוד ליצור כדי להבליט את המיוחדות של הרהיטים, החיפויים וכל האלמנטים האחרים שמשתתפים בעיצוב.

 

כיצד נקבל עיצוב יוקרתי?

עיצוב פנים יוקרתי אולי נשמע לכם נחלתם של עשירים בלבד אך למעשה כל אחד יכול לעצב את הבית בסגנון כזה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבדוק עם מעצבי הפנים מי מהם יהיה האיש הכי מתאים למקצוע כאשר יש מעצבים ומעצבות רבים בכל אזור בארץ עיצוב יוקרתי יכול להתאים לבית, למשרד, לווילה, לאחוזה , לעסק וכן הלאה. העיצוב היוקרתי צריך לכלול גם רהיטים ותאורה יוקרתיים, פריטי עיצוב קטנים ויוקרתיים וכן הלאה. אל דאגה, אם תבחרו במעצב פנים מומחה הוא יסביר לכם כיצד בדיוק תוכלו לשמור על העיצוב היוקרתי גם לאחר מכן לשנים נוספות, כי הרי תרצו לבחור כל מיני פריטים או לבצע שינויים בבוא היום.

 

עיצוב יוקרתי הוא לא עניין של מזל, הוא עניין של מקצועיות. אם אתם רוצים לקבל עיצוב יוקרתי מרשים אתם לא צריכים להמר אלא לבחור על בטוח, לבחור בנעבר מנגד. זה הזמן להתקשר אלינו לטלפון 054-8018838 וליהנות מהשירות הכי טוב שיש, עם עיצובים מרהיבים שלא תראו בשום מקום אחר!

כתבות נוספות

דילוג לתוכן